۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد:

روایت انوشیروانی از استعفای سرمربی تیم وزنه برداری جوانان

روایت انوشیروانی از استعفای سرمربی تیم وزنه برداری جوانان

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: پانزوان پیش از این یک بار دیگر استعفا داده بود و این بار هم در جلسه کمیته فنی خودش تصمیم به استعفا گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا نتایج قابل قبولی کسب نکرد؛ البته پیش از اعزام این تیم به مسابقات جهانی حواشی حذف ۶ وزنه‌بردار به وجود آمد. ابتدا قرار بود ۱۰ وزنه‌بردار به مسابقات جهانی اعزام شوند اما با توجه به عدم رعایت بازه زمانی تست دوپینگ، ۶ وزنه‌بردار از ترکیب تیم حذف شدند و همین موضوع شوک بدی به تیم ملی وارد کرد و در نهایت تیم ملی جوانان با ۴ وزنه‌بردار راهی این مسابقات شد که نتیجه بهتر از یازدهمی هم کسب نکرد.

پس از بازگشت تیم ملی وزنه‌برداری جوانان از این سفر پرحاشیه جلسه کمیته فنی برگزار شد و هادی پانزوان سرمربی تیم ملی از سمت خود استعفا کرد. البته پانزوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره علت استعفایش گفته بود که فدراسیون به دنبال قربانی کردن یک نفر بود.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به جلسه کمیته فنی و استعفای پانزوان و ادعای مطرح شده از طرف او گفت: من یک سوال دارم آیا تا به حال فدراسیون وزنه‌برداری کسی را اخراج کرده است؟! هادی پانزوان یکی از سرمایه‌های بزرگ ماست که همیشه احترام او برای ما واجب است. او از مربیان با پتانسیل وزنه‌برداری ایران است اما در جلسه کمیته فنی تصمیم به استعفا گرفت. آیا در این مدتی که فدراسیون در حال فعالیت است تا به حال یک مورد به دنبال قربانی کردن کسی بودیم؟!

وی ادامه داد: ما با همه با صداقت کار کردیم و پانزوان هم در جلسه کمیته فنی تصمیم به استعفا گرفت. او بعد از استعفا صحبت‌هایی مطرح کرده اما او در وزنه برداری صاحب نظر است؛ یکی از بهترین‌هاست و همیشه احترام او برای ما واجب است. این طور نیست که فدراسیون برای همیشه ارتباط را با پانزوان قطع کرده باشد. شاید در برهه‌ای دیگر در تیم‌های ملی از پانزوان کمک بگیریم. او یک پتانسیل بسیار خوب است و ما باید قدر آن‌ها را بدانیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تأکید کرد: حالا آقای پانزوان بعد از استعفا هر اظهارنظری کرده برای ما قابل احترام است، او صاحب تجربه است. مواردی که عنوان کرده را دوست ندارم در رسانه‌ها دوباره مطرح شود که حواشی ایجاد کند. ولی کمیته فنی از آقایان رضازاده، حسین توکلی، بهداد سلیمی و بنده تشکیل شده، همه ما سال‌ها کنار پانزوان همگی برای وزنه‌برداری زحمت کشیدیم. در جلسه کمیته فنی در مورد تیم‌های ملی و اتفاقاتی که رقم خورده بود بحث و تبادل نظر شد.

انوشیروانی تأکید کرد: او تصمیم گرفت در جلسه کمیته فنی استعفا بدهد، البته این دومین استعفای او بوده و پیش از این قبلاً یک بار استعفای خودش را به من تحویل داده بود که قبول نکرده بودم. این بار هم به تشخیص خودش دوباره استعفا داد. اعضای کمیته فنی هم با توجه به اینکه این خواسته خودشان بود با استعفای پانزوان موافقت کردند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که برای هدایت تیم جوانان چه گزینه‌ای مدنظرشان است، گفت: در همان جلسه کمیته فنی مقرر شد چند گزینه مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از آن در جلسه کمیته فنی با نظر اکثریت دوستان سرمربیان تیم‌های ملی انتخاب شوند.

کد خبر 6244884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha